Välkommen in för bok- eller restips!



tisdag 28 december 2010

Bokläsning pågår!

Hej vänner på bloggen!
Idag kikar jag bara in och önskar er en fin dag!
Jag är helt inne i en alldeles underbar bok som jag strax ska läsa slutet på. Recension följer imorgon! Men först två ledtrådar, den utspelar sig på en liten ö och den handlar om ett sällskap av ngt slag!
Jag gav bort denna bok till min mamma samt svärmor i julklapp förra året men läste den aldrig själv. Hur kunde jag vänta så länge?!
Ha en fin tisdag!
önskar
Anna

2 kommentarer:

  1. Hej hej! Så hittade jag en ny blogg igen. Det är alltid så kul.
    Jag funderar lite på ledtrådarna angående boken.....Handlar den om Guernsey och potatisskalpajätarsällskap...nånting? Hmmmmm....
    En gissning bara!
    Ha det gott! Kram från Åsa.

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!!!
    Nädu, jag har bannimej inte läst en HEL bok i hela mitt liv!!!!
    Skam ve och fasa men jag har aldrig funnit ro till det.
    Jag hittade hit till vackra Skåne via Bakom berget och jag såg ju att du kom från Skånska slätten.
    Vilken underbar trelängad gård du har, bor du där eller driver du ett bokcafe där?
    Fint var där i alla fall.

    Hälsningar från en galen Skåning som flyttade till kallare breddgrader för sex år sedan och visst har jag undrat många gånger hur jag kunde lämna slätten:)
    Men mitt hjärta har börjat klappa för Dalsland oxå och det är ju här jag har min underbara familj.
    Skåne finns alltid kvar....

    Kram
    Marianne

    SvaraRadera