Välkommen in för bok- eller restips!



lördag 22 augusti 2015

Strandmorgon




Samtliga foton: Bokcaféet i byn
Hej vänner!
Vilken lördag, sol, sol, sol!!!!!
Vi åkte ner med pojkarna till stranden imorse, inte en kotte där när vi anlände.
Vägen ner till havet kantades av vetefält där traktorerna just nu kör i skyttetrafik med fullastade vagnar.
Det doftar ljuvligt av guldgul halm i vår by.
Sensommar med detta väder är som balsam för själen.
Nu fyller vi förråden inför vintern med solstrålar och värme.

Imorgon väntar utflykt med fin bloggvän!
Önskar er en skön lördag kväll och söndag imorgon!
Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Bästa Anna,

    dina bilder tar som alltid andan ur mig! Sommaren är alldeles speciellt ljuvlig som du fångar den. Det låter underbart att det doftar guldgul halm i er by. Den doften vill jag känna.
    Sensommaren är verkligen balsam för själen!

    Här är det varmt och jag känner att jag mår bra av det. Det blir mycket ice tea, promenader i vattenbrynet och ljumma kvällar ihop med syrsorna som sjunger intensivt.

    Blir så glad när du kikar in hos mig vännen xo

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder kära Anna och vad härligt för pojkarna att ha hela stranden för sig själva och kunna leka och busa som de vill. Vi har sannerligen haft helt ljuvliga sensommardagar. Det är en ljuvlig tid just nu. Här har det regnat idag och det har varit både mysigt och välbehövligt.

    Krama om din fina familj och tack snälla du för en härlig dag igår. En sensommardag som jag kommer minnas länge,länge. ♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera