Välkommen in för bok- eller restips!



torsdag 2 juni 2011

Min läshörna

Min läshörna hemma
Foto: Bokcaféet i byn
Hej vänner!
Önskar er alla en riktigt skön långhelg!
Här skiner solen och morgonpromenad väntar inom kort. På lördag bär det av på tjejdag i Köpenhamn. Det ska bli super kul! Vad gör ni denna helg?
Så här ser min läshörna ut, det foto som visade en mysig läshörna på min blogg häromdagen var bara en inspirationsbild jag sparat. Så hoppas jag att min kommande läshörna ska se ut!!
-Anna

2 kommentarer:

  1. Helgen ska njutas, eller är ledig torsdag, jobb fredag o så Tromsø lördag-måndag!
    Men det ska njutas ;o)
    Har haft toppenväder häruppe i flera dagar nu, med temperaturer upp mot 15 grader o det är MKT!!
    Arbetat i trädgården, flyttat runt på lite buskar o klängväxter som ska täcka en grind jag placerat i trädården!
    Ha en fin helg, Klem Anna

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Äntligen tillbaka i bloggvärlden, och så härligt det var att ha många fina inlägg att läsa igenom på din blogg! Jätteroligt att få se bilder från ert hem, jag älskar både läshörnan och den fina födelsedagsdukningen!
    Vi har haft en fantastisk resa, och det kommer inlägg allt eftersom. Förutom att jag saknade familjen så hade jag mycket väl kunnat tänka mig att stanna ytterligare någon vecka, det var så vackert där vi var.
    Dags att gå ut i trädgården och dofta på syrenerna nu, sedan har jag lovat Klara att vi ska åka och bada (i pool, inte i sjön/havet än!).
    Hoppas att ni har det lika varmt och vackert i Skåne som vi har här, och att ni får en fin helg. Jag ska jobba nätter hela helgen men hoppas få njuta lite av solen ändå.
    Kram Elin

    SvaraRadera