Välkommen in för bok- eller restips!



fredag 14 januari 2011

Vårdrömmar i vintermörkret!

Vår magnoliabuske i blom
Magnoliaträdet intill gamla byskolan
Äppelträdet i blomstrande skönhet
Tulpanfrossa i trädgården i april
Vår fina goldenkille på stranden om våren
Samtliga foton: Bokcaféet i byn Hej vänner! Ikväll drömmer jag om blomstrande färgprakt hemma i Bokcaféets trädgård om våren! Om några månader är det verklighet! Trädgården måste bara få vintervila i några månader till. Sen väntar en grönskande klorofyll explosion!
En annan favorit är hundpromenad på stranden tidiga helgmorgnar.
Ljuva vår, välkommen när du är redo!
Vi väntar och längtar efter dig!

Trevlig helg!
önskar
Anna

2 kommentarer:

  1. Ååå så många härliga inlägg jag hade att läsa nu på morgonen, helt underbart! Vet inte riktigt var jag ska börja kommentera, det är så många vackra bilder och fina beskrivningar.
    Hoppas att ni har det bra i vintervädret, det är ju inte klokt så mycket snö vi har fått! Vackert som bara den, även om jag personligen föredrar sol och värme.
    Jetlagen har mig i sitt grepp och jag vaknar tidigt, så nu har det blivit dags för en second breakfast. :) Vi hörs snart igen, jag ska försöka se till att det blir lite mer liv på min blogg från och med nu.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Dina kort piggade upp en för övrigt grå-trist januari förmiddag. Regn och blåst.

    Tänk vad jag längtar till påskliljor och gullvivor och vårens första tulpaner i rabatten.

    Er magnolia. <3

    Kram

    SvaraRadera