Välkommen in för bok- eller restips!



fredag 31 december 2010

Gott Nytt År!!!

Samtliga foton: Bokcaféet i byn
God morgon!
Hoppas ni alla vaknat till en fin sista dag på 2010! Vår lille son slog nytt sovrekord imorse och vi vaknade först efter 8. Vilken nyårs present till hans föräldrar!
Jag vill önska er alla ett spännande, innehållsrikt och alldeles underbart 2011!
Jag avslutar detta år med några foton från väg 9, strax väster om Ystad, från igår. Så här förtrollande vackert var det då!
Gott Nytt År!
önskar

Anna

4 kommentarer:

  1. Helt magiska bilder! Är det inte en otrolig vinter hela vägen ner till Ystad?
    Grattis till sovmorgon! Jag är igång med dukningen här hemma.

    Gott slut och gott nytt önskar jag dig! Vi hörs nästa år! :) Kram!

    SvaraRadera
  2. 。☆*☆ 。★。\|/。★。☆*☆。
    ☆ GOTT NYTT ÅR ♥ 2011 ☆
    。☆*☆ 。★。/|\。★。☆*☆。



    Önskar Maud

    <Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

    SvaraRadera
  3. Helt underbara bilder!
    Jag tittar in en stund för att önska dig ett GOTT NYTT ÅR!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Hej, första gången jag är inne hos dig, vackert med all snö, men vilka vackra bilder från Sydafrika, dit vill jag...

    Kram Helena.

    SvaraRadera