Välkommen in för bok- eller restips!



onsdag 20 oktober 2010

Vilostund i skuggan

Dagbädd i trädgården på Rotana, Manacor, Mallorca
Foto: Bokcaféet i byn

Hej!
Imorgon följer ett boktips men i avvaktan på det får ni se var jag helst skulle vilja befinna mig idag med min nuvarande bok! Detta underbara ställe återfinns på Mallorca. Det är ett fantastiskt litet hotell vid namn Rotana som ligger inbäddat mellan fälten utanför byn Manacor.
Kan varmt rekommenderas! Man kan spela golf där men själv föredrar jag att läsa i den hängande dagbädden eller promenera mellan fälten. Eller äta av den goda maten. Från lunchrestaurangen har man utsikt över vinodlingar och en grönskande dal.
Ngt att drömma om denna lite gråmulna men vackra höstdag!
-Anna

2 kommentarer:

  1. Hej Anna
    Vad kul att du kikade in hos mig så jag hittade hit.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Å så härligt, där skulle jag gärna bo!
    Kram Elin

    SvaraRadera