Välkommen in för bok- eller restips!



fredag 20 september 2013

Hjälp till barnen på Bristol Academy, Uganda

Bild lånad från bloggen; http://bristolacademy.blogg.se/

God morgon!
Kikar in för att önska er alla en fin fredag och riktigt skön helg!
Passar på att påminna om insamlingen som pågår hos Anna och Jennie på bloggen Eddie och barnen på Bristol Academy. Anna reser snart ner och pengar behövs till skolan och barnen. Anna och Jennie jobbar ideellt med skolan i Ugandas huvudstad Kampala och varje krona går oavkortat till projektet.
Vill och kan du bidra med en peng så är kontot:
8388-1,4 140 970-7
För den som vill läsa mer om deras insamling och arbete,
se detta inlägg på en annan Annas blogg;  Bara Anna eller kika in på tjejernas blogg.
 
Ingen kan bidra med allt, men alla kan vi bidra med något!
Alla bidrag är välkomna!
Till Anna och Jennie hälsar jag, kämpa på, ni gör skillnad för många och inspirerar oss andra!
 
Kram Anna


2 kommentarer:

  1. Så bra! Ingen kan bidra med allt, med med något. Så sant!

    Anna, Anna...jag druknar som vanligt i dina bilder. Nu senast från Mallorca. Blir betagen, frestad, får längtan.

    Kan tänka mig att det är fantastiskt den här årstiden! Just nu leker jag lite Europa. Det är varmt och syrsorna spelar. Ett glas rödvin väntar på mig ute på terrassen. LIte ost och oliver kommer snart ut också......

    Ha en underbar helg!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera