Välkommen in för bok- eller restips!



torsdag 6 september 2012

Bröllopsdag!

Nej, det är inte vi på bilden.
Bilden är lånad från www.googlepictures.com

Hej vänner!
Hoppas ni mår bra.
Här hos oss firar vi 4-årig bröllopsdag idag!!!
 
Mannen kom hem ikväll med underbar italiensk mat från Vespa i Lund.
Som vi ätit alla tre vid vackert dukat bord!
 
Idag blickar vi bakåt med glädje och tacksamhet till den fina bröllopsdag vi fick med familj och vänner på Österlen. Vigsel i Vackra Vitaby kyrka och bröllopsfest på underbara Karlaby Kro.
 
Önskar er alla en underbar fredag och start på helgen imorgon!
Kram Anna
 
 

7 kommentarer:

  1. Grattis på bröllopsdgen! Hoppas att ni har en mysig kväll,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt! Stort grattis till er idag! Ett bröllop på Österlen. Magiskt. Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja, underbart med bröllop på Österlen. Karlaby Kro - så fantastiskt där!

    Varmt grattis på er bröllopsdag fina Anna!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott till er bröllopsdag!

    Ha en fin fredag och en härlig helg ni också!

    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  5. Hej Anna och go kväll!
    Ett stort och varmt grattis på er bröllopsdag så här någon dag efter. Vilken härlig middag han kom hem med din man, Italienskt är aldrig fel.
    Vet du att när jag läste ditt inlägg tidigt i morse på mobilen innan jag tog min morgon PW så fick jag en lite tår i ögat. Det lät så romantiskt ;)

    Nej du Anna när du skrev till mig tidigare i dag (morgon hos dig) så var klockan bara 14.30 hos mig men nu är det kväll. Jo då det är en bra skola på många sätt och jag gillar just att de lär barnen prata inför andra genom olika uppgifter de får.

    Skoluniform gillar jag också, har alltid tyckt det varit en bra ide men sedan kan man ju alltid diskutera vad själva uniformen innehåller för typ av kläder som kanske inte alltid är så praktiskt eller smart. Men man kan inte få allt. Det sparar självklart en massa tid på morgonen när barnen ska klä på sig. Jag sa alltid i början när det kom upp något gnäll om uniformenatt: Det får du ta och prata med Mrs Greenough, rektorn om. Det är hon som bestämmer vad du ska ha på dig. Efter det var det aldrig någon disskusion. :-)
    Ha en härlig helg!
    KRam Anette :-)

    SvaraRadera
  6. Ett varmt grattis i efterskott! Italiensk mat på bröllopsdagen låter perfekt, skönt att slippa laga också!

    Hoppas att ni har en bra helg. Här har dagen börjat med strålande sol. Det är fortfarande bara jag som är vaken, det är så skönt att börja dagen i tystnad tillsammans med datorn och en kopp kaffe.

    Solig kram
    Elin

    SvaraRadera