Välkommen in för bok- eller restips!



lördag 12 augusti 2017

Bland blommor och blad







Foton från Sofiero slottsträdgård av Bokcaféet i byn
Hej vänner!
Hur har ni det?
Vi njuter av sköna semesterdagar. 
Idag har vår äldsta son sålt muffins på grannens loppis och hans lillebror varit på sitt första barnkalas.
Lycka!

Detta har för oss varit Sverigesemesterns sommar! Vi har besökt Gotland, Blekinge, Östergötland, Sörmland, västkusten och lite storstadspuls i såväl Göteborg som Stockholm.  
Tack till vänner och familj som vi fått dela många fina stunder med!

I torsdags besökte vi en av Skånes pärlor- Sofiero slottsträdgård.
Så vackert och trivsamt för såväl stora som små! 

Öskar er alla en fortsatt fin lördag!
Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Näe ingen semester här denna sommar så jag känner mig lite trött :) Ska ta några dagar i september...
    Ljuvliga bilder från dig som vanligt, det ser väldigt härligt ut där!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Så roligt att du tittade in Anna! Det var så länge sedan. Stor kram! Jag har längtat efter dina bilder. Tack för dina fina ord och jag får säga detsamma! Härliga bilder från er jättefina sommar. Gotland är högt på min önskelista!

    Jag har precis kommit hem från en härlig roadtrip, ska försöka vara lite snabbare denna gång och dela med mig ;-)

    STOR KRAM!

    SvaraRadera