Välkommen in för bok- eller restips!



torsdag 23 juli 2015

Just hemkomna.....

Underbara Middle Farm, East Sussex


Mysiga Rye

Smakprov Sissinghurst Castle & Garden, Kent



Bokhandel i Rye

Kvällspromenad med killar med spring i benen

Höghöjdsbana i skogen på suveräna Bedgebury park. Äldsta sonen och mannen in action

Vårt mysiga boende- Prawles Oast Barn



Great Dixter Garden, samtliga foton: Bokcaféet i byn
Good evening friends,
Här är vi just hemkomna från England.
Ett ljuvligt, somrigt England där vi tillbringat några dagar på landbygden i East Sussex & Kent.
Slott, trädgårdar och lekplatser har varvats flitigt.
Jag har så många vackra bilder på näthinnan, inte minst från Sissinghurst Castle & Gardens och Great Dixter Garden.
665 foton har jag fått med mig hem i kameran också.
Bjuder ikväll på ett litet axplock lycka för mig. 
Fler inlägg kommer!

Önskar er en fin fredag och helg imorgon!
Kram Anna 

2 kommentarer:

  1. Oh så underbara bilder! Det är fint att plocka med sig lycka hem! :)

    SvaraRadera
  2. Välkomna hem! Ljuvliga bilder kära Anna och min längtan till de brittiska öarna slår till direkt när jag scrollar upp och ner och bara njuter av allt det fina. Ser fram emot att se fler bilder och höra allt om hur ni har haft det. :)

    Kram på dig♥

    SvaraRadera