Välkommen in för bok- eller restips!



tisdag 5 augusti 2014

Ministay på Gotland











Samtliga foton: Bokcaféet i byn
Hej vänner!
Hoppas ni haft en fin dag!
Här har det plockats kantareller i skogen, inga mängder men tillräckligt för varsin svampsmörgås.
Ljuvligt!
I förra veckan var jag på en mini-vistelse hos min syster med familj hos dem på 
mysiga, vackra, somriga
Gotland!
Vi hann med sköna bad, soltimmar på stranden, fotograferande, familjetid och en massa smarriga måltider. Inte minst crepes på charmiga Hablingbo Creperie.
Jag flög hem med många fina minnen i bagaget.
Tack syster!

Kram Anna

4 kommentarer:

  1. Åh, bor din syster på Gotland? Österlen och Gotland, underbara ställen!

    Mmm, gott med kantareller på smörgås och så mysigt att tillbringa tid med familjen i skogen. I kväll ska vi gå på cirkus, första gången för barnen. Jädrans dyrt men jag tror det blir en höjdpunkt för dem, så då är det värt det.

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Förresten, glömde svara: den 15 september har vi tillträdesdag till gården. Hoppas på att kunna komma in och måla omkring den 1....

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder, Gotland är verkligen supermysigt. :)

    SvaraRadera
  4. Alltid lika kul att kika in till och finna härliga inlägg och underbara bilder! Gotland ja, det är nog 30 år sen jag var där sist...ser helt underbart ut!
    Ha nu en skön helg, sköt om dig...
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera