Välkommen in för bok- eller restips!



fredag 9 mars 2012

Boklotteriet- dragningen är gjord!!!

Blommor till alla er som deltog i utlottningen!
Foto lånat från http://www.redbudfarms.com/

Vinnare av "Bomerang": Christina Z

Vinnare av "Lila Hibiskus": Tine från NZ

Vinnare av "En halv gul sol":Ulrika i Danmark

Hej vänner!
Nu har jag dragit vinnarna i boklotteriet;
Bumerang vanns av Christina Z (i Sverige tror jag!)

Lila Hibiskus vanns av Tine på Nya Zeeland

En halv gul sol vanns av Ulrika i Danmark

Stort grattis tjejer!
Maila mig till vilken adress som ni vill att jag skickar böckerna!

Tack till alla som ville vara med och tävla!

Önskar er alla en riktigt fin helg!
Kram Anna


10 kommentarer:

  1. Grattis grattis till vinnarna och tack för en fin utlottning Anna! :)

    Trevlig helg på dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnarna!!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna!

    Tack för din kommentar igår hos mig, gav mig idéen att lägga ut mina favoritrecept på bloggen:)

    Nej, jag har aldrig ätit veg buffén vid Per Helsas, låter spännande! Tack för tipset:)

    Ha en härlig helg!
    Kram Suz

    SvaraRadera
  4. Grattis, Grattis till vinnarna!!
    men tänk att jag klarade o gå miste om den här fina tävlingen..dumt!
    Ska passa bättre på mig, OCh dig!!

    ha en fin helg, Klem Anna

    SvaraRadera
  5. Go'afton Anna!
    Iiiiiii vad skoj....tack snälla du :o) Ser verkligen fram emot att läsa den.
    Jag skulle ju nästan kunna få den när vi ses, så behöver du inte skicka den. Hoppas att vi får ihop en dag efter att ni kommer hem igen.
    Det låter alldeles underbart att resa iväg nu och när ni kommer tillbaks, så är förhoppningsvis våren här på riktigt.

    Nu blir det Melodifestivalen och äpplepaj :o)
    Tack än en gång för vinsten, så glad jag blev!

    Ha en mysig kväll med familjen!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  6. Yay!
    Jag vann, jag vann, jag vann!
    Sänder dig adressen med en gång.
    Tusen tack! =o)

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnarna!!

    Jag ska absolut titta efter Lila Hibiskus när jag kommer till Stockholm - jag kände att du väckte mitt intresse. Det är alltid roligt att läsa dina välskrivna recensioner. Ser fram emot flera!

    Kramar och hoppas ni haft en fin lördag. Här har solen strålat från en blå himmel. Skönt!

    SvaraRadera
  8. Grattis till allihop och tack Anna för en finurlig tävling! Hoppas du har en fin helg och njuter av solen! Här blir det söndagsmiddag med mamsen och pappsen och förhoppningsvis en långpromenad efter maten. Jag tänker helsteka en benfri kotlettrad med massor av timjan i ugnen. Det blir ju sååå god sås av det och så ska man helst ha lite äpplemos till! Tjingeling!

    SvaraRadera
  9. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  10. Åh vad kul att jag vann! Jag har skickat mitt mail til dig nu :)

    SvaraRadera