Välkommen in för bok- eller restips!



torsdag 6 oktober 2011

Packning pågår - öliv väntar!!!

Dags för packning här!

Snart väntar ett besök i Valldemosa

Hej vänner!
Hoppas ni har en bra dag!

Här är det alldeles strålande-
imorgon bär det nämligen av till vår favorit ö!!!!

Först ska dock väskor packas, husvakt installeras och semesterkänslan få infinna sig!
Ännu förstår jag inte att sol, värme, mysiga bybesök, färskpressad juice på torget, strandstunder med sonen och ledighet väntar runt hörnet.
Denna härliga låt hörde jag på radion imorse och spelar nu om och om igen!

Kanske blir det ngn hälsning från Mallorca, annars så hörs vi om en dryg vecka!
Sköt om er!
-Anna

4 kommentarer:

  1. Trevlig resa vännen, du har en ljuvlig vecka framför dig! Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Ha en toppenfin vecka och njut av allt det underbara! Ser fram emot att få se och höra om allt ni varit med om så småningom, kommer att sakna dig när du är borta. Snälla njut lite åt mig med! :)
    Varm semesterkram!
    Elin

    SvaraRadera
  3. Hej Lena och Elin!
    Tack för era hälsningar!
    Jag ska njuta lite för er alla!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Å, så underbart!!!


    Njut njut njut och ha en underbar vecka.

    Ser fram emot bilder!

    Inkludera mig i njutet!

    Kram

    SvaraRadera