Välkommen in för bok- eller restips!



torsdag 12 maj 2011

Mini semester

Hej vänner! Hoppas ni har en bra vecka! Jag är ledig imorgon och vi ska på mini-semester till kungliga
danska huvudstaden!
Ska bli jätte roligt!
Hoppas på lunch på Illum, kul shopping, sonen behöver nya kläder och det finns en del bra barnklädesmärken i Köpenhamn, inhandling av blommor innan hemresa, flanera längs mysiga gator, kalasa på danska wienerbröd, sova i svala lakan och äta god hotellfrukost. Och förstås, bara få umgås med familjen.
Önskar er en "dejlig" helg!
-Anna

2 kommentarer:

  1. Är de där dina resväskor?
    De är i alla fall väldigt läckra! Såna måste jag leta efter när jag kommer till skandinavien nästa gång.
    kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Tine!
    Nej det är inte mina väskor, tyvärr. Har dock en jätte fin gammal resväska som jag inhandlade i Kapstaden 2006. Har sett en del här hemma också men de har ofta varit löjligt dyra.
    Vi hörs!
    Kram Anna

    SvaraRadera