Välkommen in för bok- eller restips!



lördag 18 augusti 2018

Att leva bland solrosor





Samtliga foton: Bokcaféet i byn

Hej vänner!
Här njuter vi just nu av solrosor i olika nyanser och storlekar.
Jag vet inte vad det är men solrosor är sensommar för mig.
Jag fullkomligt älskar solrosor!
Solrostid.
Svårslaget!
Ståtliga, knubbiga, enfärgade, flerfärgade, men alla alldeles underbara och en svårslagen glädjespridare. Okomplicerade och självklara.
Vårt hem fullkomligt svämmas över av buketter. 
 Lycka är att tidigt på morgonen gå ut och "umgås" med solrosorna en stund, eller trött efter jobbet, i skymningen ge mig ut bland dem och blocka med mig en bukett in.

Trevlig helg!
Kram Anna

1 kommentar:

  1. Ja det är något visst med solrosor, eller hur?! Så vackra bilder och jag önskar dig en skön söndag...
    Solig kram från Titti

    SvaraRadera