Välkommen in för bok- eller restips!



söndag 10 juni 2018

I rosornas tid








Samtliga foton: Bokcaféet i byn
Hej vänner!
Rosornas tid, ljusets högtid, 
den blomstertid nu kommer är redan här.
Ljuva juni
Luften darrar av värme redan tidigt på morgonen, rosorna blommar mer än någonsin. De verkar älska denna alldeles oslagbara försommaren lika mkt som vi gör.
Havsbad, sand mellan tårna. Sol, ljumma vindar.
Lite sömn, tidiga morgnar och sena kvällar.
Min mamma och jag tillbringade en lång stund i vår vita rospergola härom kvällen.
Den är magisk!
Krocket, grillkvällar, barn som aldrig vill somna.
Imorgon fyller vår yngsta son 5 år!
Han är född i den vackraste av tider. Imorgon blir det jordgubbstårta på egna jordgubbar.
 Grattis allra finaste O! 

Önskar er alla en fin vecka!
Kram Anna

1 kommentar:

  1. Ja jag sitter bara och njuter av alla dina bilder...och växthuset!! Ja jag dånar!
    Härliga bilder som vanligt och jag önskar dig en ljuvlig helg nu.
    Kram från Titti

    SvaraRadera