Välkommen in för bok- eller restips!



fredag 12 december 2014

Ommöblering avklarad!





Samtliga foton: Bokcaféet i byn
Hej  vänner!
En kvällshälsning från ett blåsigt Skåne.
Här hemma har vi möblerat om de sista dagarna.
Vi hade en tanke när vi började kånka möbler och efter att ha provat första tanken fick vi fortsätta flytta runt. Nu har allt landat på rätt plats och med det fick vi en mysig hörna med trågsoffan i fokus. Intill står Bornholmskaminen som sprider skön värme under vintern.
Perfekt plats för tea och nybakat!

Önskar er en fin tredje advent!
Kram Anna

5 kommentarer:

  1. Perfekt och så vackert Anna! Jag är helt förälskad i er gård som är så smakfullt inrett!

    Tack för inspiration, för den värmande känslan och det vackra för ögonen.

    Önskar er underbar fortsättning på helgen!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Så fint! vet ju inte hur det såg innan men det där blev bra! Vilken underbar färg på väggen, är det en tapet med sån struktur?
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna!
      Tack för hälsning! Ja det är sådan struktur på tapeten. Vi hade tröttnat på den men med soffan framför fick den nytt liv. Må så gott!
      Kram Anna

      Radera
  3. Hej Anna!!! Såå vackert och spännande hem ni har!! Härliga färger! Tack för din inspiration du ger på många områden!! Passar också på att önska dej en riktigt härlig jul!!
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  4. Åh himmel så vackert! En trågsoffa har länge länge stått på min önskelista men skulle jag hitta en så fick jag väl inte in den i mitt lilla hus...gillar din stil, snyggt!
    Ha en fin vecka nu! Stressa inte!
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera