Välkommen in för bok- eller restips!



lördag 30 juni 2012

Strandliv

Fågelliv på sydkusten

Beachlife en solig lördag på stranden

Skoj och bus i strandkanten

Sydkusten den 30 juni 2012
Samtliga foton: Bokcaféet i byn

Hej vänner!
Kikar in för att önska er en trevlig helg!
Vaknade imorse efter åska och regn till strålande solsken.
Efter frukost packade vi strandväskan och for ner till havet.
Sol, hav, 23 grader, skön bris, familjen, ledig lördag och ett parasoll.
Vad mer kan man önska?

Njut helgen!
Kram Anna

6 kommentarer:

  1. Hi lovely you!

    Vilken dröm - Skåne har allt och mer. Älskar varje bild du tar!

    Nu packar vi också för stranden - en hel dag vid Atlanten och Long Island. Jag har min nya kamera med mig ;)

    Kram! Ha en underbar lördag

    SvaraRadera
  2. Long island och lite beachlife. Låter oslagbart kära du!
    Ha en underbar lördag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig stranddag det blev Anna! Vädret svänger hej vilt just nu och det gäller att ta chanserna som kommer. I torsdags badade vi, igår åskade och regnade det hej vilt och så idag åter härligt badväder. Svensk sommar och visst har det sin charm? :)

    Så fina bilder Anna som verkligen förmedlar vilken härlig dag ni har haft. :)

    Här har vi firat föelsedag hela dagen och nu sitter vi här i soffan, helt slut och har precis smällt i oss ännu en bit av den ljuvliga chokladtårtan. Nu tänker vi inte göra mer alls idag. :)

    Ta hand om er och ha en fortsatt fin helg vännen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Håller med de andra!! Urfina bilder.

    Man kan bara drömma sig ner till Skåne, nästan så jag känner havsbrisen!

    Fast jag har varit i Skärgårn idag och andats havslukt och nu mår jag så gott!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. När jag läser detta så tänker jag att man kanske skulle förlägga semestern till "sydligare" breddgrader, ja inom Svedala alltså inte vid medelhavet. Är på väg mot Stockholm snart och där verkar det ju skvätta lite väl ofta just nu har jag hört och inte är det så värst varmt heller. Kanske styr vi kosan söder ut?

    Kram och ha en fortsatt trevlig helg!
    Anette :-)

    SvaraRadera
  6. Är det i Sverige? Sol? Hmmm. Jag måste hamnat i fel ända av vårt land. Underbara bilder!
    Agneta kram

    SvaraRadera