Välkommen in för bok- eller restips!



tisdag 2 november 2010

Packning!

God eftermiddag!
Ja så är det mesta packat inför stundande resa! Det blir mycket som får följa med denna gång -blöjor och några barnmatburkar att inleda resan med, sonens favorit leksaker och kläder osv. Stort reseapotek också!! Maken och jag rafsade snabbt ihop vår egna packning, den är lite mer begränsad. Ja förutom alla de böcker som lika lätt som diplomater slinker genom passkontrollerna, får följa med i väskan, oavsett tyngd och omfång. Ingen resa utan en rejäl bokhög!
Jag hoppas komma åt att blogga vid några tillfällen från Sydafrika!
Jag önskar er alla en fortsatt fin höstlovvecka, oavsett om ni jobbar eller är lediga och på återseende!
Må så gott!
önskar
Anna

3 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Tänk att ni snart är på väg, fantastiskt roligt! Jag önskar er en jättefin resa med massor av solsken, kära minnen, familjemys, god mat och goda viner. Och inte att förglömma, god läsning! :)
    Många varma kramar från Elin

    SvaraRadera
  2. Hej Elin!
    Tack snälla du! Börjar bli trött här, blir visst aldrig färdig med packning, skriva ut vägbeskrivningar, tips etc från datorn!!
    Ha en fortsatt toppen vecka med barnen!
    Vi hörs!
    KramAnna

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar tid att resa på , just när det börjar bli som mest mörkt o tråkigt.
    Läser just nu Keplers senaste bok , jag är en riktig "sucker" för blod o ond bråd död.

    Hoppas eller rättare sagt vet att ni kommer få en toppenresa. Var rädd om dig .

    Massor av kramar från Betty !

    SvaraRadera